Bratislava, Mliekárenská 10, budova COOP.

0949 749 746 jump4joy.sk@gmail.com

Pravidlá a Podmienky Jump4Joy

FAQ – často kladené otázky, Pravidlá a Podmienky Jump4Joy.

Chceli by ste sa na niečo opýtať? Prosíme Vás, prečítajte si dôkladne náš FAQ – často kladené otázky,

Pravidlá a Podmienky. V prípade, že nenájdete odpoveď na Vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať a

radi Vam poskytneme odpovieme.  (Volať  môžete len v pracovných dňoch medzi 9:00 – 17:00).

1. Čo je Jump4Joy?

Jump4Joy — je špeciálne a neštandardné skupinové cvičenie na fitness trampolínach, ktoré kombinuje

skákanie, tanečné pohyby, silový tréning a strečing.

2. Ako sa k vám môžem prihlásiť?

Potrebná rezervácia miesta cez rezervačný systém na web stránke tu: http://www.jump4joy.sk/rezervacie

3. Pre koho je cvičenie Jump4Joy určené a prečo?

Pre ženy, ktoré chcú schudnúť, nabrať kondíciu a pribrať svalovú hmotu.

Pre ženy, ktoré chcú cvičiť efektívne, spáliť vela kalórií, poriadne sa spotiť a kvalitne schudnúť!

Pre ženy, ktoré chcú mat’ najlepšie výsledky, v čo najkratšom čase.

Pretože Jump4Joy je:

— o radosti zo života, je zábavný, zlepšuje fyzickú aj duševnú rovnáhu;

— posilňuje kardiovaskulárny systém, dochádza k znižovaniu krvného tlaku;

— pomáha s celkovou detoxikáciou organizmu;

— stimuluje lymfatický tok — až 25-krát zrýchli vylučovanie odpadových látok;

— posilňuje všetky svalové partie — kostrové, hlboké vnútorné, svaly panvového dna;

— pomáha efektívne spaľovať tuky — ideálny šport pre formovanie postavy;

— balančné cviky posilňujú hlboký stabilizačný systém, zlepšujú koordináciu.

4. Pre aký vek je určené cvičenie Jump4Joy?

Od 15 do 55 rokov.

5. Máte nejaké váhové obmedzenia?

Áno, Jump4Joy je cvičenie pre ženy do 75 kg.

6. Máte v ponuke aj cvičenia pre začiatočníkov?

Áno, ponúkame cvičenia aj pre začiatočníkov.

Aktuálny rozvrh si môžete pozriet’ tu: http://www.jump4joy.sk/rozvrh/

7. Može sa cvičenia Jump4Joy zúčastniť aj muž?

Nie, Jump4Joy je výhradne určené len pre ženy.

8. Môže sa cvičenia zúčastniť aj žena, ktorá ešte kojí?

Nie, naše cvičenie neodporúčame kojacim matkám. Tešime sa na Vašu návštevu, ked’ ukončíte kojenie.

9. Je možné priviesť na cvičenie psa?

Nie.

10. Čo si treba priniesť na hodinu?

Oblečenie-športové, pevná športová obuv (čistá!), vodu, uterák a dobrú náladu 

11. Akými spôsobmi môžem zaplatiť za hodinu?

Platba je možná iba v hotovosti pred alebo po cvičení.

Cena:

1 Vstup — 4.20 Eur

Cvičí sa 60 minút

Viac info tu: http://www.jump4joy.sk/cennik/

12. Ako sa môžem z hodiny odhlásiť?

Pokiaľ ste prihlásení na cvičenie a z vážnych dôvodov sa ho nemôžete zúčastniť, je potrebné odhlásiť sa

najneskôr do 12:00 hod. v deň tréningu telefonicky na 0949 749 746 alebo zaslaním emailu na adresu

jump4joy.sk@gmail.com (aby ste neblokovali trampolínku pre iného záujemcu o cvičenie). Ak sa však

neodhlásite včas, alebo na hodinu vôbec neprídete, bude Vám zaúčtovaná suma 4.20 Eur (1 cvičenie).

13. Zodpovednosť za hmotné ujmy klientov.

Zákazníci sú povinní si vziať cennosti so sebou do telocvične. V prípade nerešpektovania uvedeného

pokynu prevádzkovateľ cvičenia nenesie žiadnu hmotnú zodpovednosť za spôsobené škody účastníka

prípadnou krádežou osobných vecí.

14. Organizačné podmienky cvičenia.

Ako prevádzkovateľ cvičenia nenesieme žiadnu zodpovednosť za prípadné zdravotné problémy

účastníkov cvičenia. Pokiaľ má klient zdravotné problémy, je v jeho osobnom záujme sa poradiť s

lekárom o vhodnosti pohybovej aktivity.

Kontraindikácie:

trombóza, sklon k trombóze

epilepsia

tehotenstvo

infekčná choroba s horúčkou

celková nevoľnosť

nádorové ochorenia

kardiostimulátor

skleróza multiplex

15. Ako často treba cvičiť?

Optimálne je 2 x 60 min. týždenne, aby sa dosiahli viditeľné výsledky vo veľmi krátkom čase.

16. Kedy by som mala naposledy jesť pred tréningom?

2,5-3 hodiny pred tréningom by sa mali konzumovať jedlá bohaté na uhľohydráty (cestoviny, ryža,

zemiaky, obilniny, zelenina a ovocie),

2 hodiny pred tréningom sa už neodporúča konzumovať žiadne jedlá.

17. Kedy možno očakávať nejaké viditeľné výsledky?

Už po niekoľkých cvičeniach budete cítiť zlepšenie celkového stavu, ale samotné výsledky sú

individuálne. Záleží od toho, či ide o športovca, nešportovca a samozrejme aj od celkovej stavby tela –

pomer svalov a tuku. Napríklad výsledky sa u niektorých môžu dostaviť už po 2-3 cvičeniach ale u

niektorých aj neskôr. Vo všeobecnosti je možné tvrdiť, že viditeľné výsledky dosiahnete cca po 10

cvičeniach. Samozrejme bez úpravy jedálneho lístka a správnej životosprávy neurobí zázraky ani

Jump4Joy.

18. Súhlas dotknutej osoby.

V zmysle § 7 zák. č. 428/2002 Zb. O ochrane osobných údajov, súhlasí dotknutá osoba (účastník

cvicenia) so spracovaním osobných údajov pre interné účely spoločnosti. Dotknutá osoba taktiež súhlasí

s prípadným použitím fotografií, resp. videozáznamov, na ktorých je vyobrazená, pre marketingové účely

prevádzkovateľa kurzov bez nároku na honorár.

 

Tým že ste stlačili tlačidlo “Rezervovať”, automaticky súhlasíte so všetkými podmienkami, ktoré sú

uvedené vo FAQ – často kladené otázky, Pravidlá a Podmienky.

Tým, že vstúpite do priestorov Jump4Joy – automaticky poskytujete súhlas s oboznámením sa o všetkých

podmienkach platných pre skupinové cvicěnie Jump4Joy.